Reacties
Reacties 1 - 50 van 187
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Henk | Dank, dat ik deelgenoot mocht zijn van jullie “overwinteringsreis”… | 4 mrt. '20 |
| Antoinette Van der Linden | Welkom thuis 💋 | 4 mrt. '20 |
| Dimmy en Thom | Prachtig boekje hebben we gelezen, door jullie geschreven,… | 2 mrt. '20 |
| Natalie | Welkom thuis. Ik heb genoten van jullie prachtige… | 2 mrt. '20 |
| Johan&Alie | Gerard en lies, We hebben genoten van jullie verhalen… | 1 mrt. '20 |
| Geertje | Dankjewel voor de verhalen en foto's ! Ik heb… | 1 mrt. '20 |
| Ria verhagen | Wat een blije gezichten ! Fijn dat jullie weer gezond… | 1 mrt. '20 |
| Gerard v d Akker | Fijn en Jammer . Fijn dat jullie weer heel en gezond… | 1 mrt. '20 |
| Joke | Ik heb genoten van de verhalen. Hopelijk snel weer.… | 1 mrt. '20 |
| Sascha | In de spam dus een beetje laat. Maar ziet er weer… | 25 feb. '20 |
| Tineke | Het zit er bijna op, geniet van jullie laatste dagen… | 24 feb. '20 |
| Clemy | Wat weer een prachtige foto's en beeldend reisverslag.… | 23 feb. '20 |
| Tom | Wel weer heel erg leuk om jullie verhaal te lezen.… | 23 feb. '20 |
| Ria verhagen | Roepen heel wat herinneringen bij ons op. De reis… | 22 feb. '20 |
| Geertje | Heel mooie foto van jullie 2! | 22 feb. '20 |
| Dimmy en Thom | Prachtig verhaal! Wat een herinneringen bouwen jullie… | 22 feb. '20 |
| Dick | Wat een indrukken! Ren weer mooie plaatjes! | 22 feb. '20 |
| Marcel Burger | Wat is Koh Samui prachtig en ondanks de vele toeristen… | 22 feb. '20 |
| Jan en Beverley | Wederom schitterende foto's en weer een leuk… | 22 feb. '20 |
| Rien | Ach ja, hier lijkt het ook niet te stoppen met waaien,… | 22 feb. '20 |
| Joke | Veel plezier trouwens in Bangkok. Heerlijke stad.… | 22 feb. '20 |
| Joke | Heerlijk allemaal. Jaloers. Je zit in Azië en daar… | 22 feb. '20 |
| Antoinette Van der Linden | Weer een geweldig reisverslag 💋 | 8 feb. '20 |
| Sascha | haha! Die 'trein'! Dat stelt toch ook niets… | 7 feb. '20 |
| Jan en Beverley | Wat bijzonder allemaal. Toevallig hebben we vorige… | 6 feb. '20 |
| Dimmy en Thom | Joh, wat een verhaal weer! Een geweldige reis! Blij… | 6 feb. '20 |
| Geertje | Wow!! | 6 feb. '20 |
| Gerard v d Akker | we zitten er gewoon op te wachten .Super om te lezen… | 1 feb. '20 |
| Antoinette Van der Linden | Weer een mooi verhaal 😘 | 31 jan. '20 |
| Antoinette Van der Linden | 🤣🤣🤣 | 31 jan. '20 |
| Antoinette Van der Linden | Heel apart | 31 jan. '20 |
| Hannie nieuwenhuizen | Indrukwekkend . Prachtige foto s. Veel plezier nog | 31 jan. '20 |
| Marcel Burger | Wat jammer dat de vervuiling zo van invloed is op… | 31 jan. '20 |
| Henk | En indrukwekkende video over Angkor Wat. Wat ‘n… | 31 jan. '20 |
| Henk | Mooie foto’s | 31 jan. '20 |
| Dick | weer mooie plaatjes en het nadeel van toerisme: er… | 30 jan. '20 |
| Jan en Beverley | Weer een mooi reisverhaal. Wat een bijzondere ervaringen.… | 28 jan. '20 |
| Ria verhagen | Zoals steeds prachtigefoto's. Weet niet wie ze… | 28 jan. '20 |
| Tineke | heel erg leuk gedaan | 27 jan. '20 |
| Natalie | Hahahaha geweldig!!! | 27 jan. '20 |
| Steef | Prachtige foto’s en wat een indrukwekkende reis. | 26 jan. '20 |
| Steef | Prachtig, geniet er maar lekker van , knuf Erika en… | 26 jan. '20 |
| Johan&Alie | Wat gaaf top bedacht en gemaakt 👍 | 26 jan. '20 |
| ERika | Top gedaan | 26 jan. '20 |
| René | Ik ga ook in de rij staan 🥰🤣😂 | 26 jan. '20 |
| Geertje | Hij is leuk!! | 26 jan. '20 |
| Henk | Indrukwekkend en weer mooie foto’s. | 24 jan. '20 |
| Henk | Mooie foto’s | 24 jan. '20 |
| Johan&Alie | Wat een pracht Gerard en Lies en schitterende foto,s… | 19 jan. '20 |
| Gerard v d Akker | Heerlijk om te lezen Groetjes | 19 jan. '20 |
1 2 3 4 Volgende »


- Henk: Dank, dat ik deelgenoot mocht…
- Antoinette Van der Linden: Welkom thuis 💋
- Dimmy en Thom: Prachtig boekje hebben we…
- Natalie: Welkom thuis. Ik heb genoten…
- Johan&Alie: Gerard en lies, We hebben…
Alle reacties »