Overwinteren 2019 / 2020

11 november 2019

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    11 november 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marijke:
    1 december 2019
    Zo spannend en leuk voor jullie!
    Geniet met volle teugen!
  3. Steef:
    1 december 2019
    super veel plezier, we gaan jullie volgen !!!!
  4. René:
    1 december 2019
    Spannend geniet met volle teugen
  5. Johan&Alie:
    1 december 2019
    Top wat jullie doen hele fijne tijd en vooral een veilige tijd geniet er van👍🙏
  6. Marcel Burger:
    1 december 2019
    Nog maar een paar dagen...geniet van bekend Thailand, ervaar het mooie boeddhistisch Laos en beleef het indrukwekkende Angkor Wat. Ik kijk uit naar jullie verhalen en stiekem reis ik met jullie mee...haha
  7. Clemy:
    1 december 2019
    Gerard en Lies heel veel plezier en een hele mooie reis gewenst. We gaan jullie volgen😘😘
  8. Lenny:
    1 december 2019
    Ik ben Niuewsgierig na jullie belevenissen. Heel veel plezier en mooie ervaringen.
  9. Dimmy en Thom:
    Hey lieverds,
    Heel veel plezier en heerlijk gaan genieten samen.
    Liefs van ons💋
  10. Hannie nieuwenhuizen:
    1 december 2019
    Heel veel plezier, geniet er volop van . En i, ben heel nieuwsgierig naar jullie belevenissen. Groet van ons🌏🌞😘
  11. Tom:
    1 december 2019
    Lieve Lies en Gerard, ik hoop dat dit de mooiste reis van je leven wordt. Heel veel plezier en geluk! Ik volg jullie 👋😘
  12. Jan en Beverley:
    Nog 35 uur!!!!
    Geniet met volle teugen.
  13. Geertje:
    2 december 2019
    Spannend!! Gaat bijna gebeuren. Heel veel plezier!
  14. Nelly:
    2 december 2019
    lieve Lies en Gerard, heel veel plezier samen op reis. Bedankt dat ik jullie mag volgen,
    Liefs Nelly