Klaar voor vertrek

2 december 2019 - Heerhugowaard, Nederland

Welkom op onze reisblog.
Wij willen jullie op de hoogte houden van onze “overwinter” vakantie in Azië.

We vertrekken dinsdag 03 december vanaf Schiphol, via Bangkok naar Chiang Mai in Thailand.
Daar blijven we 12 dagen om even bij te komen van de reis (15 uur), te wennen aan het tijdverschil (6 uur later als Nederland) en de warmte (28 gr) én we zijn van plan om niet te snel door te reizen naar onze volgende locatie, we hebben tenslotte 3 maanden !!!!
Na 12 dagen vliegen we door naar Luang Prabang in Laos. Vanuit hier is het plan om 2 maanden door Laos te trekken, via de 4000 Islands, richting Cambodja.
In Cambodja willen we in ieder geval naar Siem Reap naar het monument Ankor wat op de wereld erfgoed staat.
Na Cambodja reizen we weer richting Thailand en zullen we de laatste dagen doorbrengen in Bangkok in de backpackerswijk op Koh San Road. Hier zal onze vakantie eindigen en vliegen we 27 februari weer terug naar NL.
De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met de voorbereidingen en uitstippelen van de reis. De rugzakken staan klaar……..

1. Ivo:
    Goede reis!!!
  2. Miranda en wilfried:
    2 december 2019
    Goede vlucht en uiteraard een hele fijne tijd!!
  3. Angelique:
    2 december 2019
    Hele goede en mooie reis toegewenst !
  4. Jolanda:
    2 december 2019
    Hele mooie reis gewenst!!
  5. Anika:
    2 december 2019
    Goede reis, ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen
  6. Natalie:
    2 december 2019
    Hele fijne reis!! En we zijn ook erg benieuwd naar jullie reisverhalen!! Genieten!! Xxx
  7. Henk Rodrigues:
    Goede reis. Geniet er van
  8. Antoinette Van der Linden:
    2 december 2019
    Lekker genieten van een hoogstwaarschijnlijk prachtige reis. We gaan jullie volgen 💋
  9. Johan&Alie:
    2 december 2019
    Goede en veilige reis geniet er van top dat jullie het doen.
  10. Hannie nieuwenhuizen:
    2 december 2019
    Een hele goede reis.en geniet ervan
  11. Sanne:
    Goede vlucht! Geniet ervan 😘
  12. Martijn van Broekhoven:
    Heel veel plezier daar! 😘
  13. Tineke:
    3 december 2019
    Hele goede reis en geniet ervan.
  14. Dimmy en Thom:
    3 december 2019
    heel veel plezier samen, maak er een prachtige ervaring van!!
    Liefs, Dimmy en Thomxxx
  15. Marry:
    3 december 2019
    Leuk om jullie te volgende reis ik toch een stukje mee.. Veel plezier. 😘