Klaar voor vertrek

2 december 2019 - Heerhugowaard, Nederland

Welkom op onze reisblog.
Wij willen jullie op de hoogte houden van onze “overwinter” vakantie in Azië.

We vertrekken dinsdag 03 december vanaf Schiphol, via Bangkok naar Chiang Mai in Thailand.
Daar blijven we 12 dagen om even bij te komen van de reis (15 uur), te wennen aan het tijdverschil (6 uur later als Nederland) en de warmte (28 gr) én we zijn van plan om niet te snel door te reizen naar onze volgende locatie, we hebben tenslotte 3 maanden !!!!
Na 12 dagen vliegen we door naar Luang Prabang in Laos. Vanuit hier is het plan om 2 maanden door Laos te trekken, via de 4000 Islands, richting Cambodja.
In Cambodja willen we in ieder geval naar Siem Reap naar het monument Ankor wat op de wereld erfgoed staat.
Na Cambodja reizen we weer richting Thailand en zullen we de laatste dagen doorbrengen in Bangkok in de backpackerswijk op Koh San Road. Hier zal onze vakantie eindigen en vliegen we 27 februari weer terug naar NL.
De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met de voorbereidingen en uitstippelen van de reis. De rugzakken staan klaar……..